Prihlasovaciu kampaň vytvorili naši absolventi

17. 02. 2022 Prihlasovaciu kampaň vytvorili naši absolventi

Do 13. marca prijímame prihlášky do Ročného programu, v ktorom ľudí do 30 rokov učíme, ako rozbiehať verejnoprospešné projekty. A práve projekty sa stali hlavnou témou našej kampane na sociálnych sieťach. 

V krátkych videách si môžete pozrieť, ako v rôznych častiach Slovenska úspešne rozbehla svoje projekty trojica našich študentov - Paťa Krausová, Marek Ochaba a Miro Béreš. Práve Miro Béreš stojí aj za produkciou a strihom našich kampaňových videí. Svoj čas nám venoval aj napriek tomu, že vlastnú produkčnú spoločnosť vymenil za pomoc rodinám s hendikepovanými deťmi a dnes sa už naplno pracovne venuje svojmu projektu Úsmev pre druhých.


Ľuďom s hendikepom sa venuje aj naša absolventka Terka Sejková, ktorá spoločne s grafičkou Zuzanou Kutašovou založila grafické štúdio Brut.to. Vo svojej práci prepájajú grafických dizajnérov s ľuďmi s hendikepom, a tak pre nich vytvárajú pracovné príležitosti a priestor na umeleckú sebarealizáciu.

Brut.to pre Sokratov inštitút vytvorilo päticu bannerov, ktorými chceme osloviť šikovných mladých ľudí s nápadmi, ako pomôcť okoliu. Bannery vznikli kolážou tvorby ľudí s hendikepom a objektov, ktoré sa viažu so štyrmi témami projektov našich študentov - klíma (Zem), zdravie (jablko), dialóg (podanie rúk) a lokálny rozvoj (obytný dom).







Pre úspech kampane je dôležité aj správne cielenie na sociálnych sieťach a v tejto oblasti už niekoľko rokov spolupracujeme s ďalším z našich absolventov, odborníkom na online marketing, Jánom Panom.

Všetci spoločne sa snažíme osloviť ďalšiu dvadsiatku šikovných mladých ľudí, ktorí sa stanú študentmi Ročného programu Sokratovho inštitútu a prispejú k tomu, aby sa na Slovensku žilo lepšie, spokojnejšie a citlivejšie.

Prihláste sa do ročného programu tu.